pamięci low-latency i CAS latency2 a dwukanałowy interfejs pamięci

Autor: Piwko (piwko_at_olimp.ceti.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 20:41:11 MET DST

Witam,
Zamierzam kupić sobie pamięci corsairs i mam mały problemik ponieważ
znalazłem w opisie produktu iż pamięci CL2 nie nadają się do dual chanel
ddr, natomiast nadają sie dwa razy droższe pamięci LL. Czy ktos mógłby mi
pomuc w wyborze? czy to faktycznie prawda co pisze producent?
Z góry dziekuję za pomoc.
Rafał
Note: Please be advised, Corsair does not recommend selling the
CMX256A-2700C2/PT or CMX512-2700C2/PT into dual channel motherboards
including Nforce 2 chipsets. For the highest performance and compatibility
Corsair recommends using the new TWINX and LowLatence modules.