Re: RAM info w SPD

Autor: Stranger (siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 18:31:51 MET DST

Uzytkownik "Tomasz Przastek (Goro)" <tomekv6_at_wp.pl> napisal w wiadomosci
> Pisalem ostatnio posta na ten temat ale nie dostelem jednoznacznej
> odpowiedzi wiec ponawiam pytanie. Kupilem RAM teoretycznie 333MHz.Pomimo
> naklejki na pamieci 333 mam podejrzenie ze jest to kosc 266MHz.
> 1. W BIOS`ie po ustwieniu pracy pamieci na auto,kosci ustawiaja sie na
> 266 i musze recznie podac 333 jezeli chce zeby tak pracowaly.
> 2. Zarowno Aida32 jak i Sandra2003 pokazuja w informacjach z SPD ze jest
> to pamiec PC2100 czyli 266MHz.
> Czy na podostawie tych programow moge domagac sie wymiany RAM`u na
> drugi? Czy sa to dosc pewne informacje ?

Programy zczytuja usytawienia z biosu wiec jezeli juz to na podstawie
wykrywania pamieci przez bios.
A skoro uklad wykrywajacy rodzaj kosci pokazuje ze kosci sa 266 to takie
sa. Tzn takie info dal im producent kosci.
Sprawdz jeszcze na innej plycie glownej, zeby miec pewnosc.

--
pozdrawiam
Stranger