Re: Nie działa ABIT IS7-E

Autor: abax (abax_at_op.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 18:12:01 MET DST

> sprawdz jeszcze grafike

Z tym też już kombinowałem.
Wkładałem inną - AGP, PCI - i dalej to samo.
Odpiąłem nawet wszystko co się da (hdd, fdd, cd, usb, audio),
wyjąłem i włożyłem procesor i dalej nic.
Najbardziej zastanawiają mnie są sygnały dźwiękowe biosu:
długi (ok 3 sek) powtarzany co ok 1 sek bez przerwy.
W żadnym opisie biosu awarda nie znalazłem takiego.

Dzwoniłem już po wszystkich znajomych,
ale nikt jeszcze nie składał nic na tej płycie z tym procesorem.

Chyba zaraz się powieszę.

postrofki

abax