Dziwne zwiechy

Autor: Lookash (lookashinsky_at_invalid.poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 17:34:13 MET DST

Od jakiegos czasu miewam taki problem. Nagle przy przegladaniu WWW, czy
innej czynnosci, komputer mi sie zawiesza. No wiec standardowo reset. I
co? I nic. Wszystko stoi. Pala sie 3 diodki na obudowie. Znowu reset -
to samo.

Dzieje sie tak raz podczas uruchamiania Wingrozy, raz po podliczeniu
pamieci, a niekiedy nawet nic nie zdazy sie na monitorze wyswietlic...

Co sie dzieje?

Dodam, ze problemy mam od czasu, kiedy zainstalowalem najnowsze
sterowniki do calej gamy kart - m.in. moja Riva TNT2. Z oficjalnej
strony of koz. Potem zmienilem na stare 6.22, z ktorymi nie mialem nigdy
problemow, ale ciagle mam te dziwne zwiechy. Co sie dzieje? Nie chce za
bardzo babrac sie z wnetrznosciami, bo to moze nie jest wcale problem
sprzetowy... Moze ktos cos doradzi?

--
Lookash