Panel LCD SAMSUNG 151N

Autor: Argos (artur_at_mail.argos1.com.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 16:06:02 MET DST

Witam wszystkich!

Zakupiłem ostatnio taki panel i jeśli ktoś zastanawia się na zakupem
takowego to szczerze POLECAM....
Bardzo ładny design, wąska rameczka - divx'y chodzą b.dobrze - na gierkach
3d tak samo - żadnego smużenia
Dodatkowo PIVOT, czerń jest czarna - jak dla mnie super...
Wiadomo że do LCD trzeba się przyzwyczaić ale mnie zajęło to jakieś 2 dni
;-)
Dziękuję wszystkim którzy wcześniej pisali opinie o tym sprzęcie - ułatwiły
mi podjęcie decyzji ;-)

Pozdrawiam
Artur Starz