asus cubx-e +w2k

Autor: Piotr Tabędzki (taben_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 16:10:45 MET DST

szukam rozwiązania pewnego problemu. mam płytę asusa cubx-e z odzielnym
kontrolerem ata 100, dysk IBM 20 (ata 100), i w2000. Niestety system nie
odpala się przy podłączeni dysku do kontrolera ata-100
Po odpaleniu kompa dodatkowy kontroler promise znajduje dysk ale z niego nie
bootuje (disk boot failture), próbowałem dorzucić sterowniki ata 100
dostarczone do płyty ale nic nie pomogło. Musiałem więc przepiąć dysk do
kontrolera 33. Jeśli ktoś wie jak rozwikłać problem to proszę o
pomoc.Przynajmniej powiedzcie gdzie jest pies pogrzebany. Czy to jest wina
sterowników czy kontrolera.
 Dla ułatwienia dodam że pod w98 kontroler działa.