Drukarka kart katalogowych

Autor: Mikolaj Rydzewski (miki_at_ceti.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 15:10:51 MET DST

Witam,

Stoje przed zadaniem wyboru drukarki do instytucji. Ma ona m.in. sluzyc
do drukowania kart katalogowych (w bibliotece). Wiem tyle, ze uzywane
przez nich karty sa zrobione z papieru o gramaturze 200g/m2. Chcieli
kupic drukarke HP LJ 1300, lecz ona nie pozwala na druk na tak grubym
papierze. Z tego co wiem wymagana jest drukarka z prostym podawaniem
papieru.

Jaki sprzet byscie polecili? Program obslugujacy druk pracuje jeszcze w
dosie (sesja w windows). Czyli jak mniemam sama drukarka drivera do dosu
ne musi miec (a moze jednak?), gdyz windowsy moga przechwycic port
drukarki.

Dzieki i pozdrawiam

--
Mikolaj Rydzewski       <miki_at_ceti.pl>       http://ceti.pl/~miki/
                     PGP KeyID: e17c4bd5        ICQ #14597472