Win XP a spadek CPU speed :(

Autor: Lunakk (lunakk_at_arcor.de.beztego)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 15:27:01 MET DST

Witam!
Mam nastepujący problem.
Zainstalowałem na laptopie Compaq Armeda E500 PIII 700MHz 128MB RAM
Windows XP Pro, i wszyścutko śmigało całkiem nieźle.
Wczoraj musiałem przeinstalować sysyem, i niestety po instalacji
prędkość CPU spadła z 700MHz do 512MHz. Wcześniej nie miałem tego problemu.
Dodam że zainstalowałem dodatkowe oprogramowanie ze strony Compaqa.
Aha, kiedy miałem W98 to była tam taka aplikacja IntelSpeedstep, która
zmniejszała
wydajność CPU, kiedy chodził komputer na bateriach, ale nie znalazłem
niczego
podobnego do Win XP.
Jeżeli ktoś z grupowiczów ma jakiś pomysł, jak "przywrócić" prockowi
jego 700MHz, to brardzo proszę o pomoc.

pozdr.
Lunakk