Re: re:2000XP a 2500XP (barton)

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 14:30:26 MET DST

Użytkownik "Maniek (E-mail)" napisał:

> Troche sie posmialem, bo cena Bartona nie jest
> wcale atrakcyjna, dla mnie wrecz dyswalifikujaca
> go, bo za te cene mozna sobie kupic wydajniejszego PIV.

Doprawdy? Ciekawe teorie snujesz.
Popatrzmy, jak to wygląda w praktyce.

Zajrzałem na stronę Komputronika.
Najtańszy AMD Athlon XP 2500+ BOX Barton - cena 499 zł.
Szukam Pentium IV. Niestety w tej klasie cenowej nie znalazłem nic. OK,
podniosłem poprzeczkę. Za 798 znalazłem Pentium IV 2 GHz BOX z FSB 400.

Później zerknąłem na stronkę:
http://www.tomshardware.pl/cpu/20030210/barton-14.html
żeby zobaczyć jak to faktycznie jest z tą wydajnością.
Wnioski wyciągnąłem sam. Oceń, jeśli uważasz za stosowne.

Pozdrawiam,
Sniper