Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 13:38:21 MET DST

Użytkownik "Wojtas" napisał:

> Moze przyszedl czas na zakupienie wiekszych dyskow
> i zredukowanie ich liczby?

Całe życie to robię. Niecałe 3 miesiące temu zredukowałem 2 Samsungi 20 GB
do jednego Caviara 120 GB. Na tego też przyjdzie kiedyś kolej. Ale nigdy nie
dopuszczę do sytuacji, gdy zostanie mi tylko jeden dysk - jego awaria
mogłaby być katastrofalna w skutkach. Poza tym - nie ma jeszcze na rynku
takiego dysku, który zaspokoiłby moje wymagania ;-) Na razie największy o
jakim słyszałem to 250 GB - dla mnie za mało i stanowczo za drogo :(

Pozdrawiam,
Sniper