Re: ALE walek..napelnianie tuszy :?

Autor: Robert (robert_oswiecim_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 13:27:20 MET DST

> To specjalnie, zeby spaprac i jednak kupic nowy. Numer dawno opisany przez
> firmy regenerujace.

Zgadza sie, mnie tez spotkalo to za pierwszym razem gdy zmienilem drukarke i
przesiadlem sie na inne kardridze, na starszych kolory zgadzaly sie.
Jak slusznie ktos tu powiedzial ten twój opis to nie opis tylko taka sobie
naklejka majaca na celu oszukac glupszych napelniajacych i zmusic ich jednak
do zakupu drogiego oryginalu.
Jedyna skuteczna metoda jest popatrzenie na spód glowicy tam gdzie wyplywa
tusz i po kolorach zaschnietych resztek zorientowac sie gdzie jaki kolor
wlac.

A tak a'propos: brawo HP taki prymitywny manewr a ile nowych klientów któzy
zepsuli tusz napedza :-((((

Pozdr
Robert