Re: Jak podłączyć dysk twardy 3,5" do laptopa

Autor: xaliemorph (gordonfreeman[fuck.spam)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 12:51:35 MET DST

Użytkownik "Przemek" <brak_at_bhj.pl> napisał w wiadomości
> Niemozliwe - 3.5' potrzebuje zasilania 5 i 12 v a 2,5' tylko 5v i tylko to
> napiecie jest na tasmie - musialbys miec zewnetrzny zasilacz do dysku 3,5
'

A fajno, dzięki że kolejna osoba utwierdziła mnie w przekonaniu. A tak już z
czystej ciekawości to tak oględnie szukając nie natrafiłem na przejściówki
PCMCIA na IDE 2,5" ale może źle szukałem. Znacie jakiś link, tylko do
polsko-języcznej strony bo przeż mnie ciekawią ceny i możliwość zdobycia.
Tak z czystej ciekawości.