Re: Radeon 9600 HiS

Autor: Slaff (slaff_at_2com.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 12:48:41 MET DST

Dzięki!!

Tak podejrzewałem!

Jeszcze jedno pytanie ! Byłem b. szczęśliwym Posiadaczem WinFasta A170 - tam
też są dwa układy RAMDAC.

Ale obraz jest wysyłany 1 do 1go - jak odtważałem DIVX filmy z textem to
miałem to samo na TV (6cio metrowy SVHS) co na Monitorku (19")

A tutaj na Radeonku - jeśli mam nadrzędny monitor a podrzędny TV (ustawienia
w sterowniku) to na monitorze mam obraz i film DIVX jest wyswietlany (czy to
fuulscreen czy okienko) a na TV - NIE

Przy odwrotnej sytuacji - nadrzędny TV, podrzędny monitor - obraz i text
jest wyświetlany na obu, ale DIVX film mozna oglądać tylko na TV (całe
szczęście są napisy - przynajmniej z bestplayera !!)

Przy równożędności są problemy z ustawieniami - no i z textem który się nie
pokazuje!

Macie na to jakis sposób ??

Ale niemogę ogladać naraz filmu na 2pokoje... :-(

Slaff