Re: Jak podłączyć dysk twardy 3,5" do laptopa

Autor: xaliemorph (gordonfreeman[fuck.spam)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 12:26:56 MET DST

Użytkownik "Daniel Rychcik" <muflon_at_ultra60.mat.uni.torun.pl> napisał w
wiadomości news:slrnbetksk.gb6.muflon_at_devil.hell.org...
> Nie do konca rozumiem gdzie masz szybkie a gdzie wolne USB.. ale moze by
tak
> upgrade do USB2.0? Karta kosztuje <100.- (PCI) albo ~150.- (PCMCIA). Ja
mam i
> sobie chwale - transfery powyzej 10MB/s.

Tak przy okazji z ciekawości, to czy gdzieś są kabelki do transferu danych
ale przy prędkości USB 2.0 ? Bo jak tak pokrótce przeglądałem to tylko same
kabelki zgodne z USB 1.1 i ich prędkości nie są rzędu 4Mb,6Mb, ktoś nawet
pisał 8Mb, ale przecież to daleko do 60Mbit oferowanego przez USB 2.0 czy
nawet choćby 12Mb oferowanego przez 1.1 (a tu się już czepiam bo wiem że w
praktyce nigdy się nie osiąga transferu maksymalnego), no ale jednak czy te
kabelki nie ograniczą łącza USB 2.0, czy być może w nowszym standarcie nie
potrzeba już tych specjalnych kabelków i wystarczą zwykłe, w co jednak
watpię.