Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 10:59:05 MET DST

Użytkownik "alkos" <CIACHalkos_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> ktos

> radiatory:
>

> .... a jednak!

a jednak sie kreci :)

Podalem link do strony Allegro, nie mojej aukcji. Zreszta nigdzie takich
radiatorow sie raczej nie kupi. To moj pomysl. Nie przesadzajmy wiec.
Zrobilem je dla siebie, udalo sie, chyba dobrze ze dziele sie moja wiedza i
doswiadczeniem, ktore zdobywalem przez miesiace wyciszania komputera?
Dostaje dziennie ze 100 mejli ze SPAMem, naprawde wolalbym dostawac cenne
informacje, ktore mnie interesuja, bo np. czytam pl.comp.pecet i jestem
zainteresowany watkiem "wyciszanie i chlodzenie dysku".

--
Wojtek