Re: Jak podłączyć dysk twardy 3,5" do laptopa

Autor: xaliemorph (gordonfreeman[fuck.spam)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 10:46:34 MET DST

Użytkownik "Rafał Brzoskwinia" <brzosk_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Widziałem takie kieszenie przez Pcmcia na dyski 2,5" ale nie na 3,5".

Ale czy to są po prostu przejściówki tzn. czy podłączam dysk 2,5" pod kartę
PCMCIA czy jeszcze się muszę posłużyć kablekiem IDE do dysków 2,5" (tu mnie
nie bijcie bo nie wiem jak tam w środku tego laptopa to wygląda). Tak się
pytam bo czy można byłoby podłączyć kartę PCMCIA do laptopa, do wyjścia na
dysk 2,5" podłączyć przjeściówkę z dysków 2,5" na 3,5" no i tak byśmy mieli
dysk 3,5" podłączony przez PCMCIA. Tylko czy jest to wogóle możliwe?

> Są w sprzedaży kieszenie np. przez IEEE 1394, ale cena to ok 350-400zł

A to to raczej mnie nie interesuje bo raz że drogie a dwa ani w jednym ani w
drugim kompie (wiem ten przenośny by go dostał wraz z tą kartą) nie mam tego
standardu.