Re: Wyciszenie i chlodzenie dysku

Autor: Wojtas (wojtas9988_at_wp.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 10:27:35 MET DST

Użytkownik "Shaman" <mynews_at_space.pl.usunto> napisał w wiadomości
> czemu
>
> masz jakąś fotkę? daj linka

Dzis postaram sie zrobic fotki, nie mam cyfrowki musze pozyczyc.
Link lepiej samemu znalesc na Allegro, bo zaraz posadza o reklame. Jak ktos
jest ciekawy to znajdzie:

http://www.allegro.pl/showcat.php?id=4704

Link do kategorii:
Allegro: Komputery: Akcesoria: Chłodzenie i tuning: Wentylatory, radiatory:
Dysków i napędów

Wojtek