Re: hyper-threading

Autor: Pawel Rupinski (oui_at_2com.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 10:28:24 MET DST

> 1. ktore elementy pc'ta musza byc dobrane odpowiednio, aby w pelnik
> wykorzystac technologie hyper-threading? czy cos poza procesorem i plyta
> glowna?
Nie, procek i płyta wystarczą.

> 2. jak ocenicie dobranie nastepujacych elementow - moze jakies sugestie?:
> - pentium 4 2.6ghz fsb 800 ht
> - plyta asus p4c800 deluxe socket 478 ht
> - pamiec dimm pc-400 1024mb (2x512) ddr cl 3 kingston
> szczegolnie chodzi mi o dobor pamieci.
Ja bym zmienił P4C800 na P4P800, a zaoszczędzone pieniądze zainwestował w
pamięć CL2. P4C800 ma jedynie obsługę pamięci ECC, reszta jest taka jak w
P4P800. Pamięć pracująca w trybie CL2 daje za to wymiernie większą wydajność
(chociaż zauważalną głównie w testach). Warto pamiętać o najnowszym biosie
jeżeli płyta będzie Asusa (ten nowszy nieznacznie przyspiesza prace płyty).

Pozdrawiam.

Paweł Rupiński
oui_at_2com.pl