Re: Asus P4P800 Deluxe - Windows 98

Autor: Pawel Rupinski (oui_at_2com.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 09:45:56 MET DST

> Czy ktoś z grupowiczów pracuje z taka płyta - czy nie ma na niej problemów
> uruchomieniem Windows 98 ? . Pytam, poniewaz zamirzam ja kupic z P4 2,4 GB
> /800 i Radeonem 9500 PRO. Prosze o uwagi co do wyboru plyty - czy jest cos
> lepszego w jej cenie?

Z tego co wiem to jest jakiś problem jak jest podłączony dysk SATA (system
wtedy wogóle nie startuje). Ja u siebie to sprawdziłem, po odłączeniu dysku
SATA win98 normalnie startuje (sprawdzałem tylko część DOSową). Bardzo
możliwe że jest jakieś obejście tego problemu.
Inna sprawa, że uruchamianie takiego sprzętu pod tak przestarzałym systemem
trochę mija się z celem, ale to już nie mój problem...

Pozdrawiam.

Paweł Rupiński
oui_at_2com.pl