Re: Ati vivo - coś nie tak

Autor: zdzichu (nie_at_lubie.spamu)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 08:24:05 MET DST

> są
> skośnymi
> >
> NTSC?
Dokładnie tak. Ta karta domyslnie po włączeniu kompa ma ustawione wejście
jako NTSC.
Opisywałem ten problem kilkanaście dni temu. We właściwościach karty w
Windows Movie Maker trzeba
ustawić PAL B lub G. Niestety we właściwościach karty z poziomu Virtual Duba
nie ma tej zakładki z wyborem standardu TV. Ponieważ zawsze robię Virtual
Dubem, to najpierw muszę odpalać jakiś inny program (np. Movie Maker) i tam
zmienić na PAL.

zdzichu