Re: 2000XP a 2500XP (barton)

Autor: Wonder (wonder34NOSPAM_at_poczta.fm)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 23:46:10 MET DST

> co tu teraz wybrac ? Podbno Bartony sie nie sprawdzaja jakos specjalnie...
> jestem w kropce, nie wiem co kupic, bylem zdecydowany na Bartona a tu
klops

Bartony to są zwykłe Athlony z cache powiększonym do 512KB. Z tego względu
współczynnik PR mają wyższy, przy tym samym zegarze co Athlon. Np. Athlon XP
2800+ ma 2253MHz, a Barton 2800+ ma 2083MHz. W niektórych zastosowaniach są
równie szybkie, ale w większości są wolniejsze z racji wolniejszego
taktowania. W sumie warto kupić Bartona, większy cache czasem się przydaje
(np. kompilacja jądra Linuksa), a zegar zawsze można trochę podkręcić.

Wonder