Ktory z monitorow polecacie - pytanie do uzytkownikow

Autor: Geralt (geralt_at_nie-smieci.ckt.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 21:58:18 MET DST

Wlasnie mam zamiar kupic monitorek. Kiedys tez mialem, ale w koncu nie
kupilem :). Wtedy wybralem iiyama Vision Master Pro 454. Ale nie wiem czy w
miedzyczasie nie zmienila sie sytuacja i rekomendacje osob na grupie. W
tescie chipa wysoko jeszcze wypadly:
Samusng 957 FS
i Philips Brilance 109p40

Co sadzicie o tych monitorkach. Bo co o LG itp wynalazkach to juz wiem :)).

I z gory przepraszam - prosze o wyrozumialosc.

Geralt