Re: Jaka grafika?

Autor: Chichotek (ml_at_rechnet.waw.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 22:22:19 MET DST

mensa z premedytacja zapewne w pl.comp.pecet napisal(a):
> Witam.
Czesc
> Siostra zleciła mi zakup komputera. Do tej pory wybrałem takie podzespoły :
A do czego siostrunia potrzebuje komputerka?
> Dysk Seagate Barracuda 7200.7 80GB
> Pamięć DDR 512MB PC2700 333MHz
Tu bym wzial 2x256mb, bardziej praktyczne rozwiazanie
> Procesor AMD Athlon XP 2000+
Wystarczy 1700+
> Płyta GigaByte GA-7VAX LAN USB2
Polecam Epoxa 8RDA, zwlaszcza jesli wezmiesz dwie kosci ramu.
> no i reszta (napedy, obudowa). Zaciąłem sie na grafice. Co radzicie? Tak do
> 400 zeta. Może fx 5200? Jeżeli cos z mojej konfiguracji warto wymienić na
> rzecz innej to czekam na sugestie. Z góry dzieki.
Z grafiki tylko Radka 9100 64mb Herculesa lub Szafirka, koniecznie z
pamieciami 128bitowymi.
PS: jesli chcesz wiedziec wiecej to zajrzyj do archiwum grupy, walkowane
bylo tyle razy...

--
pozdrawiam, Chichotek
gg: 188553