Jak podłączyć dysk twardy 3,5" do laptopa

Autor: xaliemorph (gordonfreeman[fuck.spam)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 21:51:10 MET DST

No więc właśnie, jak w temacie: Czy wiecie jak podłączyć zwykły dysk twardy
3,5" do laptopa? Czasami zgrywam duże ilości danych między PC a laptopem za
pomocą kabelka USB tylko że niestety chyba czip USB na płycie głównej PC jes
coś kiepskawy bo zazwyczaj po 200-300MB połączenie się zrywa zawsze ze
strony blaszaka i trza znów restartować :( Więc może jest jakaś szybsza i
pewniejsza metoda na przegrywanie danych? LPT raczej odpada bo chyba usnę :)
a obiło mi się o uszy takie coś jak podłączenie dysku IDE przez kartę PCMCIA
tylko szukałem czegoś takiego oględnie po sieci (na polskojęzycznych
stronkach) i nie mogłem czegoś takiego przyuważyć. Czy jest to wogóle
możliwe by podłączyć dysk twardy z blaszaka przez kartę PCMCIA do laptopa?
Za wszelkie sugestie jestem wdzięczny.