Re: Co może być problemem?

Autor: Razor (qzwo_at_jc.cy_ROT13)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 20:40:55 MET DST

Dnia: 15 cze 2003, "Cosa" w wiadomości
"news:1kcpevkmuhoqnaglcj06l8ur3cueq8mshf_at_4ax.com" napisał(a):

> Niestety nie jestem specjalistą kodów numerkowych błędów
> Windowsa.

Szkoda! Wiele się można z nich dowiedzieć.
BTW Na jakim Windowsie pracujesz i jakim sprzęcie? Nawet tego nie
raczyłeś napisać, a może wiele by to pomogło grupowiczom, którzy są
"czuli" na te dane!

> Niestety tak się składa że chyba wybrałem zgoła inną drogę do
> szczęścia życiowego i obsługę komputera opanowałem w stopniu
> "wystarczającym do codziennej obsługi i konserwacji sprzętu,
> głównie na poziomie software'owym"

Widzisz! Niestety mam tak samo :-/ Komputery to tylko moje hobby, a
nie zawód (szkoda!), a jednak pewne rzeczy są dla mnie jasne.
Twój post sprawiał wrażenie, że piszący go wie (stara się wiedzieć?)
co nieco o komputerach. Nie był to post "blondynki" stąd moja
odpowiedź zakładająca pewną chęć poznania tematu.
A do rzeczy: to, że niektóre numery przerwań są przypisane do różnych
urządzeń nie świadczy o występowaniu konfliktów (jak to było na
starych płytach). Nowe systemy i płyty główne potrafią "dzielić" te
same przerwania (IRQ Sharing) na różne urządzenia i bardzo rzadko
jest to źródłem problemów (choć może się zdarzyć).
W Twoim przypadku świadczy o tym fakt, że problemy obserwujesz od
niedawna, a komputera w tej konfiguracji używasz z pewnością od
jakiegoś czasu? Zastanów się, czy coś ostatnio zmieniałeś w
konfiguracji sprzętu lub oprogramowania? Stawiam na te przyczyny (ze
wskazaniem na sterowniki grafiki i kanałów IDE)

--
 ___ **Pozdrawiam Razor**