Re: Pixelview Paly TV pro a winXP

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 18:34:01 MET DST

Witaj Bosniak,

W Twoim liœcie datowanym 11 czerwca 2003 (14:43:28) można przeczytać:

B> Witam

B> Takie lamerskie pytanie:
B> Jak ta karte zainstalowac pod xp bo juz brakuje mi pomyslow. Sciagnolem
B> sterowniki
B> ze strony producent, poinstalowalem a i tak dalej MoreTV i inne programy
B> twierdza
B> ze nie mam zadnego tunera.
sprobuj przerobione, nieoficjalne sterowniki, ktore przy okazji
dysponuja wiekszymi mozliwosciami i wyciskaja ze sprzetu na bt878 i
bt848 100% mozliwosci: http://btwincap.sourceforge.net

Jesli nie bedzie dzialac - zainstaluj program dscaler - poszukaj na
www.sf.net . Ma on wbudowane wlasne sterowniki, wiec nie ma problemu.
Poza tym ma olbrzymie mozliwosci i znakomite filtry, ktore ISTOTNIE
wplywaja na jakosc wyswietlanego obrazu.

--
Pozdrowienia,
 Coroner                            mailto:coroner_at_microtech.pl