Re: bezposrednie polaczenie kablowe - problemy

Autor: rester (rester_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 17:30:34 MET DST

Teraz to juz nie wiem co mam robic. Probowalem z tym NetBEUI - bez rezulatu.
Probowalem roznych konfiguracji portu szeregowego (zmienialem ustawienia
trybu pracy w BIOSie z EPP na inne na obudwu komputerach) - takze bez
rezulatu. Zawsze w WIN XP przy laczeniu dochodzi do "Weryfikacja użytkownika
i hasla" i koniec. Na drugim kompie caly czas slucha i nic nie wykrywa. A
jak robie na odwrot to ten komp z WIN 95 proboje sie laczyc, ale nic nie
widzi...
Moze teraz jakies pomysly? :)

z gory dzieki
pozdrawiam