Re: A co mi tam, sprobowalem... i teraz jestem zadowolony.

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 17:05:53 MET DST

In news:bckln6$gr0$1_at_news.telbank.pl,
motto <motto77.nospam_at_op.pl> typed:
> i pokazuje B0 :)
> Extraaaaaaaa, to ostatnie pytanie, jaki mnożnik i jaki FSB ten procek
> wyciągnie??

teoretycznie kazdy kolo 166x12 powinien isc, bycmoze bedzie potrzebowal
delikatnie zwiekszonego napiecia, chociaz duzo zalezy od konkretnego
egzemplarza - podaj oznaczenia z czarnej nalepki na procku to bedzie
mozna dokladniej powrozyc:)

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -