Re: bezposrednie polaczenie kablowe - problemy

Autor: rester (rester_at_go2.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 14:33:13 MET DST

> Udostępnianie zasobów przez bezpośrednie połączenie kablowe Winda
> realizuje za pośrednictwem protokołu NetBEUI (NamedPipe), w Windzie XP
> wymaga on osobnej instalacji (jest przestarzały i niezalecany).
> Zainstaluj i powinno hulać.

I tu sie pojawia problem... moze to troche glupie pytanie ale jak pod WIN
XP zainstalowac ten protokol? Bo pod Win 9x nie ma zadnego problemu ale tu
nie moge znalesc tego protokolu (juz chyba wszystkie jakie byly
zainstalowalem ;)

> BTW: Koledzy polecający sieciówki _zdecydowanie_ mają rację...;)

Tez tak mysle, no ale ja sie uparlem i musze najpierw to zrobic ;) Potem
poeksperymentuje z kartami sieciowymi.

z gory dzieki
pozdrawiam
rester