Re: napiecie na Kingstonach DDR HyperX a niestabilnosc na nforce2

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 10:07:44 MET DST

> Próbowalem wyzsze V 2.7, 2.8 i 2.9 i tez nie dziala prawdilowo. wyżej sie
> boje dać zreszta watpie zeby to cos dało.

moje GeILe zaczynają stabilnie pracować na 2,9 choć producent podaje
napięcie 2,5V.. na ulotce dołączonej do kości pisze że wszystkie kostki
GeILa są fabrycznie testowane na 3,1V.. nie sądzę aby Kongstonom coś się
stało przy napięciu 3.0-3.1V

a winny oczywiście jest nForce2 - zaczyna mnie to lekko irytować

PZDR
Shaman