Re: Shuttle AK-32A - posiadacze, czy jestescie z niej zadowoleni?

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 09:47:53 MET DST

On Sat, 14 Jun 2003 19:38:24 +0200, Michal Lukasik wrote:

[...]
> Bo zaden z wymienionych przez Ciebie producentow nie robi plyt z dolnej
> polki cenowej [???]

Gdyby chipset był wart uwagi, poszerzyliby ofertę...

[...]

> Ok. Ja nie Twierdze ze sa gorsze. Baaa. KT266A jest IMHO lepszy (sam mialem
> AK32A), ale skad ta nagonka na SiS735 (a tym samym K7S5A)? Przeciez te plyty
> spisuja sie niezle (oczywiscie tylko dom, biuro - bo w koncu z ta mysla
> powstaly), a jesli ktos kupil sobie te plyte i wymaga od niej cudow na
> poziomie nForce'a to ja przepraszam.

Na 16 kupionych płyt 9 (!!!) chodziło niestabilnie (Athlon + SDR).
Trochę pomogło flashowanie.

[...]

> I tu sie nie zgodze. Dla Ciebie moze to byc shit. Dla mnie to tez malo. Ale
> spojrz obiektywnie, dla wielu to az nadto.

"Na papierze", to może jest "aż nadto". W praktyce - nie. Żaden chipset
nie jest "aż nadto", jeśli nie zapewnia stabilnej pracy komputera. Całe
serie K7S5A były kopnięte, pewnie coś tam cały czas poprawiają. Dlatego
twierdzę, że to shit. A jeśli dodatkowo za te same pieniądze można mieć
przyzwoite mobo na przyzwoitym chipsecie, to nie widzę sensu w
dyskusji...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!