Re: Tuner TV czy wymiana grafiki?

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_o2.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 03:32:29 MET DST

> Na karcie ViVo nie pooglądasz telewizji. Musisz mieć coś w rodzaju
> Ati All-in-wonder. IMO warto się za tym rozejrzeć, ponieważ jest to
> chyba rozwiązanie nieco bardziej dopracowane i nieco mniej kapryśne
> niż tunery TV, które generalnie chodzą jak chcą.

tak, tylko zauważ, że na kartach ATI nie odpalisz sobie innych programów do
oglądania TV poza produkcją ATI. A do tego suma kosztów Radek + tuner chyba
jest mniejsza aniżeli ati all-in-wander.
Pomyśl też, że jeśli kiedyś grafika będzie już za słaba (a na pewno będzie)
to o wiele trudniej będzie Ci znaleźć kupca na nią, a tak wymieniasz tylko
grafikę a tuner zostaje - mniejsze koszty upgrade'u.
Ja mam tuner AverMedia TV Caputre 98 i jeszcze nigdy!!! nie miałem żadnych
problemów z tą kartą.

--
// Pozdrawiam lub nie - kto jak woli :)
// Witiia