Re: Soltek SL-75KAV i ATHLON XP 2400+

Autor: Jaku (jaku10_at_gazeta.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 23:58:21 MET DST

Użytkownik "Barcikowski Przemysław" <przemb_at_cntk.pl> napisał w wiadomości
> Czy to prawda ze po uaktualnieniu biosu ta plyta bedzie pracowala z
> procesorem Athlon XP2600 i 2400 ?
> Czy ktos to juz zrobil?

Tu masz link do BIOS z którym ta płyta obsługuje powyższe procesory - sam
nie próbowałem,bo czekam na to aż stanieją procki 2600+.
Myślę,że jak piszą na oficjalnej stronie,że obsługuje to znaczy,że tak jest
:)

http://www.soltek.de/English/download/S75KAV.html

a tu jest instrukcja i program przy pomocy którego instaluje się nowy BIOS
(awdflash.exe)
Zainstalowałem - nie ma żadnej filozofii (wydrukuj sobie instrukcję,żeby
była pod ręką w czasie instalacji)

http://www.soltek.de/English/download/main/75KAV.htm

Ważne,żeby ci prądu nie wyłączyli podczas instalacji hihih
:)

Powodzenia:
Jaku