2 kosci pamieci PC-2700 na ABIT NF7-S v 2.0

Autor: Stranger (siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 19:43:09 MET DST

Czy można zainstalowac dwa moduły pamięci 512 MB PC-333 takie:
KVR333X64C25/512MB w trybie dual na płycie Abita NF7-S v 2.0?
Wiem, ze 2 kosci 256 MB PC-333 w trybie dual plyta obsługuje, ale czy 2
kości 512 obsłuży w tym trybie?

W manualu do plyty głównej nie ma info na temat jakie kombinacje RAM o
róznej przepustowości (czestotliwosci) działają na tej płycie i w jakich
trybach można obsadzać, jest tylko ogólnikowe info o ilośc maksymalnej. :-(
Pytanie to nasuneło mi sie po analizie tego co piszą na tej stronie odnośnie
instalacji: http://www.ec.kingston.com/shop/modelsinfo.asp
( uwaga link prawidlowy, ale moze nie dzialać bezpośrednio - trzeba wejsc na
strone główną i wybrac plytę taką jak w temacie)
cytat:
"Supports only two banks at 333MHz using two 256MB (single bank) modules,
one 512MB (double bank) module, or one 1GB (double bank) module."
Wynika z tego, ze mozna włozyc tylko 1 kość 512 MB PC 2700 (DDR-333). Czy
może ktos potwierdzic że faktycznie jest tak drastyczne ograniczenie? :-o

Przy okazji pytanie co to jest "single bank module" vs "double bank module"?

Czy nastepujące pamieci Kingstona są modułami single bank czy double bank? :
http://www.ec.kingston.com/shop/partsinfo.asp?ktcpartno=KVR333X64C25/512

Rozważam własnie kupno 2 takich w/wym kości do mojej płyty, na której takie
kości HyperX nie dziłają stabilnie:
http://shop.kingston.com/products/hyperx.asp

Z góry dzięki za odpowiedzi. Dla mnie pamięci DDR są na razie tematem nowym,
do tej pory pracowałem na P3 więc RAM SDR mnie niewiele zajmował... Teraz
AMD i nforce2 więc nowa wiedza do zdobycia... :)

--
pozdrawiam
Stranger