Re: Śledż USB 1.0/2.0

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 19:35:21 MET DST

Miner wrote:

> Czy śledź USB musi spełniać jakieś specjalne wymagania aby pracować w trybie
> USB 2.0?? Wszędzie w sklepach internetowych spotykam śledzie opisane jako
> 1.0 albo bez opisu. Czy one dadzą sobie radę z USB 2.0??

jesli juz moga byc jakies problemy, to z wynegocjowaniem stosownej
predkosci transmisji - no bo jednak kiepski kabel moze nie dac
maksymalnej - ale ja bym sie tym nie przejmowal; USB2.0 to tylko
informacja ze moze pracowac w predkosci wiekszej niz USB1.0; a to wcale
nie znaczy, ze ta predkosc bedzie maksymalna; bo urzadzenie sobie moze
wybierac predkosci z calego zakresu i raczej nie maksymalna - BTW: jakie
to urzadzenie?? sprawdz jaki dokladnie transfer wyciaga na tym USB2.0,
bo moze sie okazac, ze to jest transfer w dolnych zakresach USB2.0;

pozdrawiam;
adas;