Re: Nagrywarka Teac

Autor: Slawek J (slawektepsaNoSpam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 17:09:00 MET DST

> Jak jest u Teac z ich firmowa gwarancja nie ta od sprzedawcy. Bo znajomy
> kupił już nowa nagrywarkę ale może da się ta dać na serwis producenta.
>
> Pozdrawiam
>
> Krik
> A wiec powiem C i tu w skrocie tak serwis producenta dziala i jest w
gdansku ,jesli od momentu sprzedazy nie minelo 2 lata to moze sie zalapiesz
gdyz teac od listopada 2001 na wszystko dawal 2 lata gwarancji mozna
sprawdzic na stronach Teac czy naped jeszcze jest nia objety ,jesli tak to
wypisujesz zgloszenie dostajesz nr rma czy jakos tak i wysylasz do gdanska
.Wiem bo walczylem z teac ze swoim napedem i w koncu dali nowa(ale ta
historia to osobna sprawa ......)masz tu link
http://www.teac.de/dspd/en/support/index.html z lewej strony wejdz w repair
i sprawdz najpierw czy jeszcze jest na nia gwarancja
jesli tak rejestruj sie itd...jak masz watpliwosci pisz na priv ale musisz
usunac NOSPAM z mojego adresu
Slawek