Re: Radiaotr

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 11:32:58 MET DST

Osoba podpisana jako misio9 <misio9_at_polbox.com> w artykule
<news:bcg9on$l49$1_at_atlantis.news.tpi.pl> pisze:
> Wiem, ze moze NTG, ale podejrzewam, ze znajde tu pomoc:)

Na pewno nie ta. FUT+cross pl.comp.pecet.

> Chodzi mi o
> to, ze wyciagalelem dysk ze starego kompa (486 SX, 33 MHZ:) musialem go
> lekko przechylic no i odkleil sie radiator od procesora!! Nie zdawalem
> sobie sprawy, ze one byly wtedy przyklejane:) Mam w zwiazku z tym dwa
> pytania: czym to mozna przykleic?

Jesteś pewien, że był przyklejony? Prędzej to była pasta przewodząca,
skoro samo odpadło. Chociaż w jakichś markowych komputerach były
samoprzylepne taśmy przewodzące.

> czy jesli tego nie zrobie, procesor
> moze sie przegrzac lub czy moga nastapic jakies inne powiklania?

SX/33? Żartujesz. Możesz podkręcić na 50 i powinien działać. A jak nie
zadziała, to i tak się raczej nie spali. Tak naprawdę to dopiero DX2/66
wymagały jakiegoś chłodzenia.

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl  (z->h w adresie z nagłówka)
http://www.harbour.pl.eu.org/clipper/clipper_mini_faq.html