Re: TV-Overscan na ATI

Autor: Pawel Nowak (bimbuszek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 13:14:25 MET DST

> Generalnie jest zasada, żeby ustawienia dot. nakładki (overlay) były
> włączone tylko w jednym programie używanym podczas odtwarzania (mi np.
> podczas odtwarzania chodzi FFD Show, DivX G400 (używasz?-polecam)+ jakiś
> player).
> Powyłączaj wszędzie overlay'e - bo zawsze będziesz miał "overlay w
overlayu"
> i nic nie zrobisz.

Faktycznie - DivX G400 jest super do tego. Zastanawialem sie wlasnie jak
korzystac z overlay'a i miec napisy... :) A tu dorwalem cos, co dodatkowo
wlacza mi jeszcze overlay'a, robi Pan&Scan'a i ma inne fajne bajerki...

Ramke udalo mi sie schowac bawiac sie troche dluzej kontrolkami do zmiay
wielkosci i polozenia obrazu na TV.

Dzieki wszytkim za pomoc i za nieocenione rady!
Pozdrawiam,
PN