Jak zainstalowac Audigi2 ?

Autor: artur (artur.krol_at_radio.lublin.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 02:34:20 MET DST

Mam plyte z dzwiekiem, zintegrowana . Aby zainstalowac Audigi2
wylaczylem w BIOSie (jest tam cos takiego :AC 97 disable)
Instalacja przebiegla pomyslnie .Ale po zresetowaniu
Uruchomil sie co prawda WIN98SE ale zaraz "wyjatek krytyczny"
no i znana niebieska plansza.... Zauwazylem ze gryzie sie to
z MPU 401 ktory pomimo wywalenia ciagle sam sie instaluje.
Czyli tak jak by system wykrywal w dalszym ciagu "wylaczona
karte wewnetrzna"
A moze niewlasciwie ja wylaczylem? probowalem kilkakrotnie
instalowac ale nic z tego. Jesli instaluje XP (na probe) to
jest OK! Ale ja musze miec WIN98SE. Poradzcie co zrobic.
Ryszard Lenartowicz Lublin
rylen_at_in.com.pl