Re: Radeon9100 i zwisy - POMOCY!

Autor: ND (ndchoros_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 02:04:17 MET DST

Yippee! Po wymianie zasilacza na Chieftec 360W DF znikły irytujące zwisy - co
więcej - jest teraz również ciszej! Nie zdążyłem jeszcze przetestować
wszystkiego, ale 3DMark2001SE v330 nie wywala się po drugim teście, a gry
które wisiały na starcie uruchamiają się. Napięcia trzymane są prawidłowo, a
+3,3V zmienia się o zaledwie 0,02V!! To chyba wystarczająca rekomendacja dla
tego zasilacza. Mam nadzieję, że więcej problemów z Herculesem 9100 nie
będzie :D
Raz jeszcze dzięki wszystkim za pomoc. Long live Chieftec ;)

ND