Re: athlonxp

Autor: iKe (ike_at_o2.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 01:14:53 MET DST

Użytkownik "Maciek Mystkowski" <mattm_at_friko4.onet.pl> napisał w wiadomości

> Jakie masz pamieci ? Jak sa ustawione - synchronicznie czy asynchronicznie
> ? Sprawdzales jak sie zachowuje z innymi modulami ?

synchronicznie,
patrzalem nawet do instrukcji, zeby nie popelnic jakiegos bledu. Ramy sa
wlozone dokladnie wg instrukcji, probowalem tez inaczej ale to nic nie daje.
Cały komputer rozkrecilem i potem wszystko od nowa poskladalem (z innymi
ramami, grafika, dvd-romem i dyskiem twardym) wymienilem wszystko co sie
dalo na nowe czesci... wiec problem lezy napewno pomiedzy plyta glowna a
procesorem. (niestety nie mam innej plyty ani procesora ktory by pasowal,
zeby sprawdzic).

iKe