Re: Titan D5TB konta Spire Falcon Rock II

Autor: benek (benek.benek_at_-wp.pl-)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 00:34:54 MET DST

> Jakiś czas temu kupiłem wentylator Titan D5TB, gdyż ponoć miałbyć
cichy...,
> a głośny jest jak traktor :( Teraz czytam na grupach i stronach www, że

nawet po odkurzeniu i nasmarowaniu wentylatora - a masz pewnosc ze nie
trafil sie Tobie egzemplaz z wentylatorem ktory ma wybite/wyrobione
lozysko - bo do traktora to mu troche brakuje w koncu to nie Delta z ponad
6000 rpm

> Spire Falcon Rock II jest cichutki. Fakt, ma tylko 2500 obrotów, a Titan
> 3200, ale czy jest cichszy? Szkoda wydawać w ciemno 48 pln + koszt

a jaki masz procek - bo moze wystraczy (o ile nie masz uszkodzonego lozyska)
zwolnic obroty na tym Titanie - bo jezeli myslisz ze FRII jest
cichutki=bezglosny to sie mylisz zaden wentylator powyzej 1800rpm nie bedzie
taki

pozdrawiam