Którą kartę grafiki mam wybrać?

Autor: Mister.mp3 (mister_at_op.pl)
Data: Sun 15 Jun 2003 - 00:25:05 MET DST

Mam do wyboru:

Gainward GeForce4 PP! Pro/600-8X TV/DVI z 64 mb

Prolink GeForce FX5200 128MB TV-Out/DVI

Leadtek Winfast GeforceFX 5200 128MB DDR, TV&DVI, AGPx8, DualDisplay, Box
A340-TDH128

Znalazłem wiele różnych informacji na temat tych kart i tak mi namieszały w
głowie, że nie wim na, którą się zdecydować. Proszę was o pomoc w wyborze, a
jeśli macie jakieś inne propozycje ( w cenie do 450 zł ) to oprócz jednej z
tych podanych podajcie jeszcze jakąś waszym zdaniem dobrą kartę NVIDI.

pozdro
Miras