Asus i Aiwa...dzwiek 5.1 jak podlaczyc?

Autor: daniel (danielbezen_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 19:43:18 MET DST

mam pytanie jak podlaczyc cyfrowo ta plyte z tym wzmacniaczem...zreszta nie
musi byc cyfrowo ale wazne zebym mogl posluchac jak zagra 5.1... wiem ze
cudow nie bedzie ale mimo wszystko skoro juz to mam to chce to uslyszec...

http://www.pl.tomshardware.com/motherboard/20021007/kt400-04.html

http://www.aiwa.pl/new/sklep-produkt.htm?ident=AV-NW50&dzial=16&skl=t&sh=

Koles w sklepie musi miec DOKLADNE dane nt tego jaki to ma byc kabel i jakie
wtyki to wtedy zrobi mi kabel polaczeniowy...

pozdrowienia