Re: Zasilacz Cheftec 360W Dual Fan

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 19:05:15 MET DST

Rafał Bartoszak napisał(a):

> Ostatnio faktycznie coś się zaczyna słyszeć o tolerancji 5%, ale - póki
> co - w papierach jest 10% (link w niższej gałęzi wątku)

I już wszystko jasne. Na Intelu dokopałem się tylko do specyfikacji 2.01 i na
niej się opierałem, a tymczasem w revision history z wersji 2.1 do której linka
podałeś stoi:

<cite>
Changes from Version 2.01 to Version 2.02
[...]
Section 4.2.3—Corrected two values in Table 7, Voltage Tolerances: -5VDC and
-12VDC should comply to ą 10%, not ą5%. This change was made to match the
newly released Intel ATX Power Supply Design Guide, Version 0.9.
</cite>

Także rzeczywiście - mój błąd (nieświadomy, ale zawsze :)

ps. gwoli ścisłości, to w specyfikacji 2.01 nie ma sekcji 4.2.3, a tabela 7
mówi o kolorach przewodów w złączu do płyty. Prawidłowo powinno być sekcja 4.2.2
i tabela 6 :)

--
pozdrawiam,
Andrzej