Re: Problem z dyskami .

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 18:36:36 MET DST

Użytkownik "Seth" <do_mi_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Po
> podłączeniu drugiego dysku - 80 GB - wszystkie operacje wykonywane w
> systemie zwalniają . Co dziwne dysk ten przybiera literę D , natomiast
druga

Pewnie masz oba podłączone na jednej taśmie i zwalniają podczas jednoczesnej
pracy obu dysków ( co jest normalne w przypadku takiego podłączenia). A co
do litery dysku używasz z tego co widzę win 98 albo me i tak się dzieje z
powodu aktywnej partycji na drugim dysku - trzeba ją deaktywować. W win xp i
w2k takiej hesy nie ma.
pozdr
Marcin