Re: Czym wylaczyc AUTOSCAN w Seagate Barr. 7200.7 120 GB ?

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 16:55:39 MET DST

Indywiduum zwane *Latet*, w wiadomości
<24193-1055602272_at_ursus93.spray.net.pl> wyprodukowało:

> Fatalnie :((
> Celowo nie udostepniaja, czy na razie nie udostepniaja?

Nie wiadomo, mnóstwo ludzi raportuje na grupach, forum itp. Ale jakiejś
zbiorowej akcji do supportu Seagate nie widziałem. Ktoś chyba kiedyś
pisał tylko mailai i odpowiedź była taka, że nie owego narzędzia po
prostu nie ma :( Spróbuj, może coś się zmieniło.

> Teraz wydaje mi sie, ze to nie jest wylaczanie.... po prostu DTemp
> odwoluje sie do dysku, co wstrzymuje autoscan na jakis czas,
> tak jak kazde inne normalne read/write.

Fakt, bardzo możliwe, musi pobierać temp. ze SMART, więc jest to jakaś
aktywność.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"