Pasek szybkiego dostępu

Autor: Seba (xx_at_x.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 16:52:42 MET DST

Witam,

sorry jeśli ten temat już się tu pojawił.
Googlowałem, ale nie znalazłem...

Czy ktoś wie, jak przywrócić pasek szybkiego dostępu
(ten obok paska z menu startowym).
Standardowa procedura (za pomocą wejścia przez Paski
Narzędzi) kończy się komunikatem: "Nie można utworzyć".

Bez takiego paska można żyć, ale jednak wygodny był...
Od razu bez bicia przyznaję, że sam nie zniknął.
Kasowałem różne śmieci na dysku i chyba z rozpędu
skasowałem jakiś plik powiązany z istnieniem tego paska.

Z góry dzięki za ewent. pomoc.

Seba, co może się mylić

--
 020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
            ppp/ppp