problem z monitorem

Autor: jaxxx (jacek_d_at_go2.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 15:35:52 MET DST

Witam!

Od pewnego czasu gdy ustawiam w Windows XP automatyczne wyłączenie monitora
(np. za 15 minut) ten gaśnie tylko na chwile po czym znów się działa jak
przedtem. Nie wiem czym to może być spowodowane: jakiś czas temu dosyć
często (pare razy dziennie) włączałem go i wyłączałem przyciskiem na
monitorze więc czy mogło to się odbić negatywnie na jego stanie? Czy może
jednak to wina jakiegoś programu? Cy może to być coś związanego z faktem że
od niedawna podłączyłem się do sieci lokalnej?

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź

Jacek