Re: A co mi tam, sprobowalem...i kur***...

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Sat 14 Jun 2003 - 11:46:15 MET DST

motto napisal(a):
> Zabawne, jest to co jest, z pewnością jeśli nie jest to wina AMD to możńa to
> ustawić. Właśnie, jeśli to nie jest wina AMD...

to jest to wina płyty głównej, z której produkcją AMD nie ma nic
wspólnego

dlaczego kupując mercedesa i wlewając mu zamiast bezołowiówki ropę, po
zajeżdżeniu silnika nie masz pretensji do mercedesa?
też byś się tłumaczył - jest jak jest, w pobliżu były tylko stacje z
ropą?

nie twierdzę, że jest to na 100% wina płyty, ale korzystasz z dość mało
popularnego rozwiązania - być może to płyta sprawia problemy?

sugeruję więc sprawdzenie całego zestawu z inną, w miarę normalną płytą

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl